טיולים ותיירות

איך להנות משינה מושלמת בטיסה?

 

 

 

 

אם גם אתם כמו רבים, שונאים לטוס בעיקר בגלל שאתם לא מצליחים לעולם להירדם בטיסה ותמיד מגיעים עייפים ורצוצים עם עיניים אדומות ליעד שלכם וחייבים להשלים שעות שינה שעולות לכם בכמה שעות, אם לא ביום שלם מהנופש שלכם. קבלו רשימה של 10 טיפים שתוכלו לעשות כדי לישון הרבה יותר טוב בטיסה הבאה שלכם ולהגיע פרשים וערניים לנופש המושלם.

 

1. בחרו טיסת לילה

 

גוף האדם בנוי ומתוכנת לישון בשעות החשיכה. ידוע שכמה שלא ננסה להשלים שעות שינה במהלך היום, זה אף פעם לא יהיה איכותי כמו שינה בשעות הלילה. לכן, תמיד העדיפו טיסות לילה. בנוסף, בדיוק כמו שאם אתם רוצים לישון טוב בלילה בבית, אתם צריכים להוריד הילוך ולהיכנס למצב שינה לפני העלייה למיטה, כך גם כאן, צרו מצב בו ההתארגנות שלכם לטיסה רגועה ולא מלחיצה. הגיעו כמה שעות לפני הטיסה לשדה התעופה על מנת למנוע מצב של סטרס וריצה ממקום למקום. ארזו את המזוודה יום לפני, כך שתוכלו לישון על זה ולהשלים את הפריטים החסרים למחרת ולא להיזכר ברגע האחרון ששכחתם משהו ולרוץ ולנסות להשיג אותו ולהתבאס וקומו בבוקר הטיסה לפני זמן ההשכמה הרגיל שלכם, כדי שתהיו עייפים יותר. אחרי העלייה למטוס, צרו לעצמכם שגרת שינה כמו שאתם רגילים. אם זה אומר לצחצח שיניים ולעלות על בגדים נוחים- עשו זאת.

 

2. בחרו ימים לא פופולריים לטיסה שלכם


הימים העדיפים לטיסה, בהם הסיכוי שתתקלו בעומס נוסעים ותינוקות מייבבים במטוס נמוך יותר הם ימי שלישי ורביעי. העדיפו לכוון את כרטיס הטיסה שלכם לימים אלה ואולי אפילו תהנו ממטוס חצי ריק, מה שיאפשר לכם להתרווח ולישון על 3 מושבים רצופים. הלוואי.

 

3. העדיפו מושב ליד החלון

 

חוץ מזה שהכי כיף לראות את הנוף, מושב ליד החלון, יאפשר לכם לשבת בנחת מבלי ששכניכם לטיסה יבקשו מכם לקום בכל פעם שירצו לעבור לשירותים או סתם לקום כדי למתוח את הגוף. חישבו מה הצד שאתם רגילים לישון בו בבית ובחרו בהתאם חלון ימני או שמאלי. אם אתם רגישים לאור ומתעוררים בקלות עדיף שזה יהיה חלון מתחת לכנף המטוס.

 

 

4. הטו את המושב שלכם עד המקסימום שלו

 

למושב המטוס יש יכולת להטיה אחורה, עדיף שתעשו את זה מיד כשאתם עולים, כדי לא לגרום לזעם של מי שיושב מאחוריכם וכמובן תוך התחשבות בו. הרי אם תהיו עסוקים בלהתווכח עם הסובבים אתכם בטיסה, גם ככה לא תצליחו להירדם. להירדם בישיבה מוחלטת, גם לא נוח וגם יכול לפגוע בצוואר שלכם. הזווית המומלצת היא 135 מעלות. את הרגליים הניחו על הכרית שחילק לכם צוות האוויר בתחילת הטיסה.

 

5. לבשו בגדים נוחים ומחממים

 

מיזוג האוויר במטוס יכול להיות אכזרי. במיוחד לאור העובדה שצוות השירות בטיסה מאוד פעיל וחם לו והמטוס מלא בנוסעים. קחו איתכם בגדים שיחממו אתכם בקלות בשיטת השכבות שתמיד עובדת טוב. חשוב שהבגדים יהיו נוחים ומאפשרים תזוזה. אבל בבקשה אל תגזימו ותלבשו את הוונזי חד קרן שבדיוק קניתם, יש כאן עוד אנשים שמנסים להירדם.

במידה ואתם צריכים להגיע היישר משדה התעופה לפגישה או בלבוש מחייב כלשהו, או שסתם בא לכם לדפוק הופעה, קחו איתכם בגדים נוחים להחלפה שתוכלו לישון איתם בכיף. בנוסף, הוסיפו לתיק שעולה איתכם לטיסה עליונית וגרביים ואולי גם שמיכת פליז נעימה שיכולה להתכווץ ולהיכנס בקלות לתיק. לא בכל טיסה תקבלו שמיכה וגם אם כן, הרבה פעמים מדובר בשמיכות דקות שלא ממש מחממות וגם ממש לא נעימות. הגרביים ישמשו אתכם כנעלי בית כנראה, אז עדיף שהן יהיו עבות ושלא תפחדו ללכלך אותן.

 

6. סגרו את חגורת הבטיחות על הבגדים והשמיכה

 

כן, אנחנו יודעים שזה נשמע כמו טיפ קצת הזוי ומובן מאליו, אבל קרה לנו באופן אישי במהלך מסעותינו בעולם, שהדיילת ניגשה אלינו והעירה אותנו בגלל חגורת בטיחות והיה לנו מאוד קשה לחזור לישון. אז כדי שזה לא יקרה גם לכם, סגרו את החגורה מעל כל השכבות שעוטפות אתכם וודאו שרואים אותה.

 

7. דאגו לריח נעים סביבכם

 

המטוס הוא בדרך כלל מקום צפוף ועמוס נוסעים. יחד עם זאת, ריחות לא נעימים יכולים למנוע מאיתנו שינה נעימה ועמוקה. קחו איתכם שמנים ארומטיים נעימים ואין צורך עכשיו להביא איתכם בית מרקחת הומאופתי, אלא רק שמן או שניים שיכולים להרגיע ולהשרות אווירה נעימה. אתם יכולים גם למרוח על פרק כף היד ולהריח בעת הצורך וגם להביא איתכם בקבוקון קטן ולהתיז קמצוץ מזערי לאוויר כשאף אחד לא רואה.

 


8. הביאו אביזרי טיסה מפנקים

 

האביזרים הנכונים לנסיעה שלכם, יכולים לשנות את חווית הטיסה מקצה לקצה. כשאנחנו אומרים אביזרים אנחנו מתכוונים לכרית צוואר נוחה, שתמנע מהראש שלכם ליפול לצדדים ותאפשר לכם לישון ולהתעורר עם צוואר לא תפוס וכואב, למסכה לכיסוי עיניים שתאפשר לכם לישון גם אם השמש מבצבצת מהחלון פתאום או שמישהו במטוס החליט להדליק האור ולכל דבר נוסף שאתם יכולים לעלות על דעתכם שתוכלו להביא איתכם ויעזור לכם להירדם.


9. הימנעו משימוש בגאדג'טים ואביזרים אלקטרוניים למיניהם

 

בדיוק כמו ההמלצה לא להתעסק עם מסכים עד שעה לפני השינה, גם אם אתם בבית, גם כאן, השתדלו להימנע מהתעסקות עם האייפון, הטאבלט או הלפטופ אם אתם מתכוונים לישון. האור שפולטים המסכים, ירחיק מכם את היכולת להירדם בקלות. האימייל שאתם צריכים לשלוח יכול בהחלט לחכות לאחרי זה.

 

10. הימנעו מארוחה כבדה או שתיית משקאות מעוררים

 

גם אם שמעתם המלצות מטורפות על התפריט בחברת התעופה בה אתם טסים, הימנעו מארוחה כבדה לפני השינה. העדיפו לאכול משהו בריא וקל ולשתות תה צמחים נטול קפאין או מים. כך גם תירדמו יותר מהר, גם תישנו יותר טוב וגם תקומות בהרגשה טובה ונטולת צרבות ובחילות. אם אתם לא רוצים לפספס, שימו שעון מעורר ובקשו מהצוות לאכול כשאתם מתעוררים.

 

לסיכום, מקווים שעזרנו במשהו ושתצליחו לישון הרבה יותר טוב בטיסה הבאה שלכם. במידה ולא, תמיד אפשר לבקש מהדיילת כוס יין או שתיים. בכל מקרה, אל תשכחו שמדובר בצרות של עשירים ולא יקרה כלום אם תהיו קצת יותר עייפים, הרי בסופו של דבר, התכנסנו כאן כדי להנות.

 

לחצו כאן לצפייה בסרטון על טיפים לשינה במטוס או כאן למציאת דיל משתלם לנופש הבא:

 

 

Viator

תגיות

תגובה אחת

לחץ כאן להוספת תגובה

להגיב על Lily בטל תשובה

  • מנסיון אני ממליצה גם פשוט לבוא עייפים לטיסה, אחרי אימון טוב לדוגמה ולנסות להנות ולהשתחרר במהלך הטיסה.

אודות המחבר

דנה אלקבץ

מנהלת, כותבת ועורכת התוכן בבאזוקי. קופירייטרית, כותבת ועורכת תוכן יותר מעשור. בנוסף, שחקנית ואמא ל-3. חיה ונושמת תוכן מאז ומתמיד. אוהבת מילים ואנשים והכי אוהבת להגיש את המילים הנכונות לאנשים הנכונים. לגעת, לרגש ולהעשיר עולמות דרך המילה הכתובה ובכלל, פריקית של תוכן איכותי.

שינוי גודל גופנים
ניגודיות